PSPR wybrało finalistów w konkursie Lwy PR 2012

Zakończył się etap preselekcji spośród nadesłanych zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2012. Decyzja, kto powinien otrzymać tytuł Lwa PR w tym roku należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Głosowanie potrwa do 31 października.

Według regulaminu konkursu preselekcji dokonuje Zarząd PSPR i Rada Nadzorcza PSPR. Na tym etapie sprawdzana jest zgodność zgłoszenia z regulaminem i upewnienie się, że zgłoszona osoba wyraziła zgodę na nominację. Spośród wszystkich zgłoszeń Komisja Konkursowa wybiera maksymalnie trzy kandydatury w każdej kategorii, które przechodzą do finału. Ostateczny głos mają członkowie PSPR. W każdej kategorii mogą wybrać jedną osobę.

Poniżej znajduje się lista finalistów Lwów PR 2012:

Finaliści w kategorii Lwy PR Instytucji Publicznych 2012

  • Paweł Biedziak i Zbigniew Matwiej, służby prasowe w Najwyższej Izbie Kontroli

  • Inspektor dr Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendy Głównej Policji

Finaliści w kategorii Lwy PR Edukacji 2012

  • dr Maria Buszman-Witańska, Adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, kierownik studiów podyplomowych public relations

  • Natalia Osica, kierownik Biura Prasowego i PRw Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

  • dr hab. Waldemar Rydzak, Adiunkt w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

Finaliści w kategorii Lwy PR Biznesu 2012

  • Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Departamentu PR Orange Polska

  • Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Comunications

  • Justyna Szafraniec, PR Manager, Proama 

Finaliści w kategorii Lew PR NGO 2012

  • Marta Skierkowska, Koordynator działań PR w Fundacji Dzieci Niczyje

  • Marek Sołtys, Prezes Zarządu Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza

  • Dorota Warakomska, rzeczniczka prasowa Kongresu Kobiet 

Pełny tekst uzasadnień nominacji dostępny jest w załącznikach poniżej.

PSPR jest najstarszą organizacją branży PR w Polsce, skupiającą praktyków i edukatorów Public Relations. Obecnie PSPR skupia ponad 150 członków. Współpracuje z międzynarodowymi organizacjami PR: Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA), Europejskim Stowarzyszeniem Public Relatons (CERP) oraz Europejskim Stowarzyszeniem Edukacji i Badań Public Relations (EUPRERA). W celu pełniejszej realizacji celów statutowych, PSPR buduje obecnie sieć lokalnych oddziałów.