Zakończył się etap preselekcji spośród nadesłanych zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2012. Decyzja, kto powinien otrzymać tytuł Lwa PR w tym roku należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Głosowanie potrwa do 31 października.
Według regulaminu konkursu preselekcji dokonuje Zarząd PSPR i Rada Nadzorcza PSPR. Na tym etapie sprawdzana jest zgodność zgłoszenia z regulaminem i upewnienie się, że zgłoszona osoba wyraziła zgodę na nominację. Spośród wszystkich zgłoszeń Komisja Konkursowa wybiera maksymalnie trzy kandydatury w każdej kategorii, które przechodzą do finału. Ostateczny głos mają członkowie PSPR. W każdej kategorii mogą wybrać jedną osobę.
Poniżej znajduje się lista finalistów Lwów PR 2012:
Finaliści w kategorii Lwy PR Instytucji Publicznych 2012
-
Paweł Biedziak i Zbigniew Matwiej, służby prasowe w Najwyższej Izbie Kontroli
-
Inspektor dr Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendy Głównej Policji
Finaliści w kategorii Lwy PR Edukacji 2012
-
dr Maria Buszman-Witańska, Adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, kierownik studiów podyplomowych public relations
-
Natalia Osica, kierownik Biura Prasowego i PRw Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
-
dr hab. Waldemar Rydzak, Adiunkt w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
Finaliści w kategorii Lwy PR Biznesu 2012
-
Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Departamentu PR Orange Polska
-
Joanna Delbar, Prezes Agencji Public Relations Telma Group Comunications
-
Justyna Szafraniec, PR Manager, Proama
Finaliści w kategorii Lew PR NGO 2012
-
Marta Skierkowska, Koordynator działań PR w Fundacji Dzieci Niczyje
-
Marek Sołtys, Prezes Zarządu Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza
-
Dorota Warakomska, rzeczniczka prasowa Kongresu Kobiet
Pełny tekst uzasadnień nominacji dostępny jest w załącznikach poniżej.
PSPR jest najstarszą organizacją branży PR w Polsce, skupiającą praktyków i edukatorów Public Relations. Obecnie PSPR skupia ponad 150 członków. Współpracuje z międzynarodowymi organizacjami PR: Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA), Europejskim Stowarzyszeniem Public Relatons (CERP) oraz Europejskim Stowarzyszeniem Edukacji i Badań Public Relations (EUPRERA). W celu pełniejszej realizacji celów statutowych, PSPR buduje obecnie sieć lokalnych oddziałów.