Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Walne zebranie członków PSPR wybrało w piątek 18 stycznia nowe władze Stowarzyszenia oraz udzieliło dotychczasowemu zarządowi absolutorium za dwa lata pracy.
Na stanowisku Prezesa PSPR pozostał na kolejną dwuletnią kadencję Szymon Sikorski, prezes zarządu Grupy Publicon, wykładowca akademicki Uniwersytetu Wrocławskiego i wieloletni aktywista PSPR. Wiceprezesem zarządu wybrano Zbigniewa Lazara, dotychczas członka zarządu, prezesa agencji MODERN CORP., managera PR z wieloletnim doświadczeniem korporacyjnym. Członkiem zarządu PSPR został także Tomasz Jan Weiss, absolwent studiów PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i aktywny działacz w śląskim oddziale PSPR.
Zmienił się także skład Rady Nadzorczej PSPR. Jej przewodniczącym został ponownie wybrany Piotr Biernacki (NOBILI PARTNERS). Członkami Rady Nadzorczej zostali: Krystian Dudek (Grupa PRC), Luiza Jurgiel (FIRST Public Relations), Jan Matysik (Cumulus PR) i Marek Wróbel (Neuron PR).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Szymon Sikorski, podziękował członkom PSPR za zaufanie i stwierdził, że „Stowarzyszenie potrzebuje nowych pomysłów i nowych idei. PSPR założony został prawie 20 lat temu, działa na podstawie statutu i celów opracowanych jeszcze wtedy. Rzeczywistość komunikacyjna AD 1994 różni się bardzo od tej z 2013 roku. Dlatego też naszymi celami będą przede wszystkim: transformacja organizacji do bieżących potrzeb, a także próba wzmocnienia głosu branży public relations.”
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.