W dniu 11 czerwca 2002r. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków PSPR, podczas którego dokonano wyboru nowych władz Stowarzyszenia: Zarządu oraz Prezesa i Wiceprezesa.
Prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations został wybrany Gerald Abramczyk, pełniący do tej pory funkcję Marszałka Konwentu PSPR. Wiceprezesem został Piotr Czarnowski, właściciel agencji First Public Relations. W skład nowego Zarządu weszli także Joanna Tauber jako członek Zarządu, Piotr Biernacki jako Skarbnik i Małgorzata Mularczyk jako Sekretarz PSPR.>
Wybrany Zarząd przygotował dla członków PSPR nowy program działań – edukacyjny, pełen nowych wyzwań. „Uważamy, że środowisko Stowarzyszenia powinno być otwarte, winno motywować i wspierać osobisty rozwój i karierę jego członków, zauważać i doceniać osiągnięcia członków, a przy tym wszystkim – by było przyjemnie i zabawnie” – powiedział Gerald Abramczyk, nowy Prezes PSPR.
Program działań Stowarzyszenia będzie budowany na filozofii, że PSPR jest organizacją służebną – istnieje przede wszystkim dla członków, ale także dla ich klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz dla całego społeczeństwa.</P >
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacjązawodową wyższej użyteczności publicznej, istniejącą od 1994 roku. Liczy około 180 członków będących pracownikami lub właścicielami agencji Public Relations, pracownikami działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i w administracji oraz wykładowcami wyższych uczelni. W 1996 roku PSPR zostało przyjęte w poczet CERP(Confédération Européenne des Relations Publiques), europejskiej organizacji grupującej narodowe stowarzyszenia PR.