Magdalena Bryksa-Szymańczak

ZDJĘCIE

Rok członkostwa: 2025
Województwo: Mazowieckie


Ekspertka ds. komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej, CSR oraz prowadzeniu PR dla projektów o znaczeniu publicznym.

Projektowała i realizowała złożone strategie komunikacyjne, wymagające współpracy z niezwykle zróżnicowanymi grupami: od codziennego, strategicznego doradztwa dla Zarządów, przez kształtowanie narracji w mediach ogólnopolskich i lokalnych, po realizację wspólnych projektów z liderami opinii, fundacjami, przedstawicielami sektora publicznego, influencerami i artystami.

Wszechstronne doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencyjnej (m.in. Solski Communications, Neuron APR, Egzo Group/Concept Publishing Polska), jak i in-house (Somfy, Federacja Polskich Banków Żywności). Realizowała projekty dla klientów z kluczowych branż, w tym FMCG, lifestyle, e-commerce, finansowej, technologicznej, nieruchomości, budowlanej i sektora publicznego, pracując dla takich marek i firm jak chociażby: Henkel, Mastercard, Sofidel, Shopee, Rainbow Tours, BBI Development, Nuctech i Instytut Ochrony Środowiska.

Z wykształcenia psycholog i coach, co pozwala jej łączyć strategiczne cele komunikacyjne z głębokim rozumieniem mechanizmów społecznych i relacji międzyludzkich.

Szczególnie bliskie są jej projekty z obszaru CSR i te o znaczeniu społecznym. Jest pasjonatką zagadnień DEI oraz tematyki zero-waste. W tej ostatniej dziedzinie, jako jedna z ekspertek, zabrała głos na łamach książek „Bez resztek" Jagny Niedzielskiej oraz „Nie śmieci" Julii Wizowskiej.

Po godzinach miłośniczka śpiewu, gier planszowych (którymi chętnie zaraża znajomych i rodzinę) oraz biwakowania pod namiotem. Za swój (być może dożywotni) sukces, dowodzący, że czasem PR wykracza daleko poza standardową komunikację, uważa przekonanie zespołu Metallica do finansowego wsparcia Federacji Polskich Banków Żywności.