Aleksandra Tobiasz

Aleksandra Tobiasz

Rok członkostwa: 2025
Województwo: Mazowieckie



Aleksandra Tobiasz ekspertka Public Relations i efektywnej komunikacji.
Communication & Creative Manager w butikowej agencji kreatywnej, OlsonTOday. W branży PR od 2012 roku.

Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie SWPS, ze specjalizacją PR i efektywna komunikacja oraz Zarządzanie - Psychologię w Biznesie na UTH. 
Karierę rozpoczęła w 2002, w branży telekomunikacyjnej, gdzie na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich zajmowała się rozwojem sprzedaży.
Od 2012, jako freelancerka współpracowała z agencjami custom publishing i PR, tworzyła treści, blogi, newslettery, odpowiadała za relacje z mediami i organizowała wydarzenia PR.

Jest autorką wielu strategii komunikacyjnych, inicjatyw, eventów, projektów networkingowych i PR. 
Laureatka nagród pracowniczych za rozwój i innowacje inspirujące pracowników, postawę i działanie
oraz wyróżnień w konkursach branżowych za autorskie projekty komunikacyjne wspierające wizerunek firmy i wewnętrzne doskonalenie organizacji.

W latach 2013 - 2024 związana z Bankiem Millennium, gdzie odpowiadała za komunikację wewnętrzną, wizerunek pracownika i pracodawcy oraz działania CSR.
Tworzyła treści i projekty PR oraz inicjatywy i aktywności dla pracowników. Testowała i proponowała narzędzia i rozwiązania wspierające komunikację wewnętrzną oraz kulturę organizacyjną.
W latach 2021 - 2024 pełniła funkcję redaktorki naczelnej intranetu banku, tworzyła różnorodne formaty contentu i zarządzała treścią, wspierała komunikację zewnętrzną i koordynowała działania Fundacji Banku Millennium - projektowała inicjatywy, odpowiadała za ich przebieg, organizowała wolontariat i aktywizowała pracowników.

Od lat angażuje się w inicjatywy dedykowane kobietom w biznesie i tworzy własne projekty.
Już w 2019 roku jej autorska, oddolna inicjatywa 3x(Mille), promująca rozwój i współpracę kobiet, została przedstawiona jako dobra praktyka banku w zakresie wyrównywania szans na konferencji z okazji 40-lecia Konwencji ONZ CEDAW. 
Pełni rolę mentorek - np. w programie Vital Voices Poland i ekspertek np. w badaniach, tj. „Uwierz w siebie. Polska 2021” Neurohm i projektach PR.

W 2024 roku założyła butikową agencję kreatywną OlsonTOday, która specjalizuje się w Public Relations, komunikacji 360, brandingu, content marketingu, SoMe, EB i eventach.
Współpracuje z klientami od startupów po korporacje - projektuje i wspiera inicjatywy promujące markę, współpracę i kulturę organizacyjną.  Specjalizuje się w komunikacji wizualnej i marketingu organicznym. W 2025 roku współorganizowała międzynarodową konferencję WORKsHOW2025 poświęconą przyszłości pracy - odpowiadała za content, działania komunikacyjne, oprawę graficzną i relacje z mediami.

Występuje jako prelegentka na wydarzeniach związanych z PR, komunikacją i marką oraz prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych.
Prywatnie pasjonatka biografii, twórczości J.M. Szancera, horrorów ;) i szermierki.