Marta Korga-Bistram
Posiada bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku instytucji kultury, zarządzaniu komunikacją projektów, tworzeniu strategii PR od notatki dla mediów, po organizację konferencji prasowej. Aktywnie działa w projektach międzynarodowych, gdzie pełni lub pełniła rolę eksperta ds. komunikacji.
Od 2007 roku związana z Nadbałtyckim Centrum Kultury (NCK), gdzie pełniła szereg funkcji, od Specjalisty ds. Marketingu i PR, przez p.o. Kierownika Działu Marketingu i PR, po Głównego Specjalistę ds. Marketingu i PR, a obecnie (od kwietnia 2022 roku) piastuje stanowisko Rzeczniczki Prasowej.
Aktywnie prowadzi profile w mediach społecznościowych i chętnie dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami. Jej doświadczenie obejmuje również tworzenie strategii komunikacyjnych dla prywatnych marek z branży usługowej, modowej oraz luksusowych artykułów oświetleniowych do wnętrz.
Prywatnie mam bystrej 9-latki, z którą uwielbia muzykować (Marta Korga-Bistram jest absolwentką Szkoły Muzycznej I st. im. Grażyny Bacewicz w Gdańsku) i świadomie troszczyć się o środowisko (jest posiadaczką dyplomu "Zrównoważony Region Bałtyku" Uniwersytetu Bałtyckiego w Uppsali).