Dagmara Anna Prystacka

07


Od ponad dwudziestu pięciu lat działa zawodowo w komunikacji. Była współpracownikiem Głosu Wielkopolskiego, redaktorem naczelnym „City Magazine”, miesięcznika wydawanego przez Agora S.A. oraz Radia Merkury (obecnie Radio Poznań).

Przez blisko 10 lat jako reporterka, współwydawca i prezenterka pracowała – najpierw w Telewizji Biznes, później w Telewizji Polskiej, na antenie lokalnej i ogólnopolskiej. Przez trzy lata była zawodowo związana z Grupą Enea S.A., pełniąc tam funkcję rzecznika prasowego i szefa biura prasowego. W 2015 roku objęła funkcję rzecznika prasowego w Volkswagen Poznań, reprezentując cztery zakłady produkcyjne koncernu w Polsce. Obecnie doradza i szkoli firmy z zakresu komunikacji, współpracy z dziennikarzami oraz pracy z kamerą. Jest absolwentką politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, London School of Public Relations oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2019 roku otworzyła przewód doktorski na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, który zamierza wkrótce sfinalizować. Temat rozprawy: „Komunikacja korporacyjna w przedsiębiorstwie. Trendy i prognozy.”