Joanna Wilczek
Rok członkostwa: 2022
Województwo: Mazowieckie
Od początku swojej pracy zawodowej związana z branżą PR. W 2006 roku założyła Agencję – AchA Public Relations/obecnie N42, która w 2016 roku po 10 latach istnienia na rynku poprzez sukcesję generalną została przekształcona w spółkę. Jest jej właścicielką oraz zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu spółki.
Powadziła działania między innymi dla: IKEA, Wiśniowski, Marwit, Bifix, Sanplast, Neuca, Atos, Somfy, Bakoma, Uniliver, Bumar, Termisil czy Brubeck. Nieustannie rozwija swoje umiejętności z dziedziny PR jak i zarządzania. W 2016 roku rozpoczęła roczny kurs Strategic Leadership Academy orgaznizowany przez ICAN Institute. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza oraz BNI Polska profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych. PR to jej pasja – dzięki temu praca staję się przyjemnością. Agencja AchA PR, którą stworzyła z sukcesem konkuruje z topowymi agencjami wyróżniając się jakością realizowanych przez nas usług. Każdego dnia poszerza zakres naszych działań wśród Klientów i nadąża za trendami w komunikacji.
Celem jej działań jest ciągły rozwój biznesowy, zdobywanie nowych kompetencji oraz wychodzenie poza dotychczasowe horyzonty.