Magdalena Przysłupska

DzienDawcySzpiku2019 9543

Rok członkostwa: 2022
Województwo: Mazowieckie


Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych UW, na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations, a także podyplomowych studiów Zarządzania Marką w SGH.

Od ponad 10 lat związana z branżą, w której jako specjalistka ds. Public Relations zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją głównie sektora medycznego i ochrony zdrowia. Jako Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej w międzynarodowym koncernie farmaceutycznym zajmowała się planowaniem oraz wdrażaniem strategii komunikacyjnej i marketingowej dla marek OTC, Crisis Managment oraz wsparciem działań Public Affairs.

Obecnie Rzeczniczka Prasowa Fundacji DKMS, w której odpowiada za planowanie oraz realizację strategii komunikacji zewnętrznej fundacji. Miłośniczka radia, która z rozrzewnieniem wspomina cztery intensywne i arcyciekawe lata pracy w Polskim Radio.