Magdalena Sojka-Kobrzyńska
Rok członkostwa: 2021
Województwo: Mazowieckie
Posiada kompetencje z zakresu media relations oraz public affairs, wsparte umiejętnościami w zakresie opracowywania strategii kryzysowych, nabytych w pracy agencyjnej z klientami wielu branż (m.in. budowlanej, spożywczej, farmacji, telekomów, górniczej).
Jako communications manager odpowiadała za media relations, przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych w social mediach, content marketing oraz za relacje z organizacjami biznesowymi i branżowymi.
Ważnymi obszarami jej doświadczenia zawodowego jest także kilkuletnia praca na stanowisku redaktor naczelnej oraz redaktor prowadzącej czasopism branżowych, gdzie organizowała pracę zespołów redakcyjnych oraz przygotowując i wdrażając plany marketingowe.
Ukończyła Wydział Komunikacji Społecznej w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.