Joanna Piwowarczyk
Rok członkostwa: 2021
Województwo: Mazowieckie
PR-owiec z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, organizacją eventów krajowych i międzynarodowych oraz prowadzeniu projektów marketingowych, sponsoringowych i wizerunkowych. Szczególnie zainteresowana zagadnieniami budowania marki osobistej i Employee Advocacy oraz przywództwa kobiet. Entuzjastka wykorzystywania social mediów w komunikacji i PR. Pasjonatka LinkedIna, z którego prowadzi autorskie szkolenie - jako narzędzia komunikacji biznesowej, przekonując, że silna marka osobista pracowników przekłada się na silną markę organizacji. Od kilkunastu lat związana z Orange Polska. Absolwentka UW, SGH oraz projektu edukacyjnego „Dialog w praktyce” w oparciu o Nonviolent Communication realizowanego przez Komitet Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej.
Prywatnie rzeczniczka i Dyrektor ds. Komunikacji imprezy biegowej, niestrudzona eksploratorka Ameryki Łacińskiej, jako była dziennikarka – uzależniona od pisania.