Joanna Piwowarczyk
Rok członkostwa: 2021
Województwo: Mazowieckie
PR-owiec z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, organizacją eventów krajowych i międzynarodowych oraz prowadzeniu projektów marketingowych, sponsoringowych, wizerunkowych i transformacyjnych. Szczególnie zainteresowana zagadnieniami budowania marki osobistej i Employee Advocacy oraz przywództwa kobiet. Pasjonatka LinkedIna, z którego prowadzi autorskie szkolenie - jako narzędzia komunikacji biznesowej, przekonując, że silna marka osobista pracowników przekłada się na silną markę organizacji. Od 2021 roku Menedżerka ds. Komunikacji Korporacyjnej w sieci Biedronka, gdzie m.in. odpowiada za komunikację projektów marketingowych, HR, employer brandingowych, współpracę ze związkami sportowymi (PZPN, ZPRP) oraz WOŚP, a także zarządzanie pracami Biura Prasowego jako TM.
Wcześniej, przez kilkanaście lat była związana z Orange Polska.
Absolwentka UW, SGH oraz projektu edukacyjnego „Dialog w praktyce” w oparciu o Nonviolent Communication realizowanego przez Komitet Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej.
Prywatnie rzeczniczka i Dyrektor ds. Komunikacji imprezy biegowej, niestrudzona eksploratorka Ameryki Łacińskiej i wielbicielka literatury iberoamerykańskiej. Mentalna Latynoska. Jako była dziennikarka – uzależniona od pisania.