Łukasz Zając
Rok członkostwa: 2020
Województwo: Mazowieckie
Posiada udokumentowane doświadczenie zdobyte w administracji publicznej, gdzie pracował jako dyrektor komunikacji w Ministerstwie Rozwoju i Technologii oraz w KPRM jako doradca medialny Pełnomocnika ds. Strategicznej Infrastruktury Energetycznej.
W maju 2020 roku objął funkcję PR Managera w CPF Poland.
Łukasz Zając z PR-em związany jest od 2010 roku. Poprzednio pracował jako PR Manager w SuperDrob. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako reporter w TVP Szczecin oraz prowadząc butik produkcji filmowej Get Media Studio i doradzał w zakresie PR przedsiębiorcom sektora MŚP.
Jest autorem książki „Po co jest PR?” oraz twórcą cyklu wydarzeń FOOD Tweetup, a także współtwórcą butiku doradczego Food Brokers. Jest też organizatorem kilkudziesięciu spotkań networkingowych, warsztatów i wydarzeń kulturalnych – m.in. twórca Klubu 60 i współzałożyciel Towarzystw Biznesowych, współorganizator wydarzeń Trend House Warsaw. Od połowy 2023 roku jest koordynatorem Klubu Public Affairs w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations.
Specjalizuje się w trzech branżach: spożywczej, energetycznej oraz cyberbezpieczeństwie. Prowadzi autorskie programy wsparcia prezesów (C-level) i osób publicznych w zakresie pozycjonowania eksperckiego i współpracy z mediami.
Ukończył m.in. MBA – Menedżer Cyberbezpieczeństwa (Wojskowa Akademia Techniczna), studia podyplomowe – Menedżer Designu, Total Design Management (Instytut Wzornictwa Przemysłowego) oraz kilka renomowanych kursów z public relations i public affairs. Rozwija społeczny projekt – Fundację Warsaw Design House, skupioną na promowaniu innowacji i designu w organizacjach.