Rozalia Derewenda-Zasłona

DEREWENDA-ZASŁONA ROZALIA

Rok członkostwa: 2020
Województwo: Mazowieckie


Od 11 lat związana z sektorem zdrowia i ubezpieczeń, gdzie, oprócz obszaru PR, zdobyła doświadczenie m.in. w marketingu produktowym oraz projektach prewencyjnych i CSR. 

Odpowiedzialna za zbudowanie struktur zespołu komunikacji oraz prowadzenie działań wizerunkowych ogólnopolskiej spółki medycznej w zakresie: social media, media relations, sponsoringu i content marketingu. Zrealizowała projekty promocji zdrowia, m.in. we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka, Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej czy Koalicją AI w Zdrowiu.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Podyplomowych Studiów Public Relations oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka artykułów w prasie branżowej („PR Manager”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”). Posiada certyfikat DIMAQ Professional.