Agata Biernacka

Agata Biernacka.jpg

Rok członkostwa: 2020
Województwo: Śląskie


Absolwentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Śląskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalnością Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim, studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w lokalnych agencjach i startupach. Prawdziwe zawodowe spełnienie odnalazła w międzynarodowej korporacji, z ALDI związana od 2017 roku. Aktualnie zarządza kilkuosobowym zespołem, lokalnymi i międzynarodowymi projektami z zakresu komunikacji i PR w strukturach Marketingu i Komunikacji w centrali firmy w Katowicach. Z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations związana od kilku lat, w latach 2015-2017 pełniła funkcję Asystentki Zarządu, odpowiadała m.in. za organizację konferencji PSPR Day. W pracy w marketingu i komunikacji najbardziej ceni nowe i kreatywne wyzwania, które podejmuje z precyzją i dbałością o każdy detal.